joi, 28 aprilie 2011

Am sa vorbesc despre verbul " a placea"...

Imi place sa-i ghicesc acelui barbat starile stranspuse in arta lui. Imi place sa-i vad chipul, sa-i intuiesc privirea, traiectoria globurilor purtatoare de irisi. Imi place sa gandesc ca- l voi privi candva direct pe MM.
Imi plac persoanele care traiesc intru echilibru, care practica meditatia. Constientizez ca nu pot trai asemeni lor. Sunt prea mult lut. Nu-i destula apa-n ochii mei.
Imi place Corsarul negru, asa va arata barbatul harazit mie.
...Chitara rece
...argintul vechi
...Van Gogh
...ciupercile
...boxul
...senzatia pe care o am cand beu nesatula apa
...Limoada acra
...ceaiul verde foarte amar
...sa ascult muzica dura; imi da dreptul la urlet, reinnoiesc astfel pactul facut prin urlet la venirea mea pe lume
...sa plang
...sa dansez
...sa fumez

Niciun comentariu: