luni, 19 noiembrie 2012

Cand salvarea mea e in genunea unei cafele tari…


Cand salvarea mea e in genunea unei cafele tari…

 

Imi multumesc pentru ca mi-ai deschis ochii -sa vad

Ca mi-ai tinut pieptul la pieptu-ti -sa simt

Pentru ca mi-ai dat aripi si acum astepti sa-mi admiri zborul asa cum prefigurai naiv in copilarie.

 

Te visez. In noaptea noptilor. Te simt sub luna plina. Sunt fericita pentru ca simt. Acum realizez ca nu mi-am dorit reciprocitate, mi-am dorit numai sa simt. Acum o fac. Si  simt.

Si o simt in zorii zilei cand imi infig picioarele in paman si-mi intind oasele.

 

O simt in acel scartait strident al incheieturile, in incordarea degetelor pe stilou, in nuanta buzelor pe care mi le conturez cu religiozitate.

 

Cand imi spal fata, o spal de pacatul de a fi ranit in viata din dragoste, iar picurii prelinsi pe buze imi amintesc motivarea si jugul nectarifer: simt.

 

Dragule, iti multumesc.
Gustav Klimt-Sarutul

 

Niciun comentariu: