vineri, 28 decembrie 2012

5 Ganduri in ceas de seara

Gandul 1.
Ma infurii prea repede atunci cand nu reusesc sa fac conexiuni. Pentru mine totul e un infinit sir de conexiuni, de sensuri si nonsensuri ce coexista cu un scop. Cand scopul nu-mi este clar, ma infurii. De fapt, ma simt frustrata de incapacitatea mea.

Gandul 2.
Nu stiu daca imi pot asuma riscul de a fi deschisa fata de oamenii la care tin. Am mai spus-o si o repet: Sunt vulnerabila sentimental si mi-e groaznic de teama de esec.
Asa ca ma invinuiesc de naivitate de fiecare data cand spun franc ceea ce simt.
Dileme peste dileme- un adevarat Turn Babel.

Gandul 3.
Am idealuri, stiu care exista un drum batatorit pana in varf, stiu pasii, am putere de munca, am resurse.
 -Cu toate acestea, mi-e teama ca ma voi lasa acaparata de alte musturi si-mi vor scapa printre degete visele.

Gandul 4.
Credeam ca povestea cu "Tind spre munti si ma impiedic de pietre" este rezolvata.
Spre surprinderea mea, este laitmotivul intregii mele ascensiuni.

Gandul 5.
"O fi bine, o fi rau..."- gand indus. Empatizez cu emitentul acestei calomnii aduse ratiunii. :)





Un comentariu:

Unknown spunea...

Invitati selecti: invitatie la sinuciderea Annei Blavatski, luni, 31 decembrie 2012, ora 23'00, club Mojo, centrul vechi al vechilor Bucuresti. La ora 23'30 va fi oferita o bautura din parte prestgitatorei. Toti invitatii sunt rugati sa nu comunice clubului aceste informatii. Alte surprize la locul "accidentului"(adita pretutindeni; dar aceasta va fi parola, pentru ca noi sa stim ca dumneavoastra consimtiti sa asistati la ce veti asista). Va asteptam la primul eveniment de omenesc public!