duminică, 3 februarie 2013

S-a rasturnat caruta cu prosti... (sau "cum a dat indragosteala-n mine")

...nu la Caracal cum spune vorba din popor, ci in buza capitalei.
- Si-am cazut eu.-
Am simulat inteligenta in copilarie, adolescenta, i-am dus de nas pe netrebnici si inca o mai fac...S-ar spune ca sunt un actor iscusit.
Hiba mea? Imi ies din rol din ce in ce mai des in ultimul timp.
Ce fac acum? Ma iau peste picior, ca prea-i lapte si miere viata si prea naivuta (naiva suna prea tragic) am ajuns. :)

Un prieten bun mi-ar spune ca-i de bine: ca atata timp cat am depistat problema, rezolvarea e pe jumatate gata. Intrebarea se pune: Imi doresc rezolvari?

Oh, nuuu! Zbor, aterizez, zbor aselenizez. Si-i de bine, dragilor!
 E al naibii de bine!

:) Dar astazi ne-am propus sa fim fete destepte, sa invatam si sa luam viata in serios. Sa ne jucam de-a responsabilitatile si gandirea luminata, sa redresam biata caruta cu prosti si sa o tunam cu o pereche de jante misto, sa-i lustruim caroseria, "sa vopsim gardul" (desi inauntru-i leopardul).

Pam-Pam

O duminica frumoasa, dragilor! (Dupa viitorul examen ne intoarcem la caruta cu prosti!!!)


Niciun comentariu: