miercuri, 2 iunie 2010

Puteam...

Puteam avea aceeasi varsta

acelasi nume

de ne am fi deznodat simultan din

samanta aceluiasi nod gordian.


Eu mi-as fi amintit

Tu ti-ai fi imaginat

momentul nasterii mele.


Tu m-ai imaginat pe mine prunc,

Eu mi te-as fi amintit fecior.

Cat ne-am fi distrat contempland

Bolul aformal al noptii contopite cu ziua-n amor.


Te-as fi vazut nascandu-te, m-ai fi vazut nascandu-ma –

Printr-un vizor al Caii Lactee.


“Noaptea, lasciva, femeia, se incolacea pe gleznele zilei si-I suiera pe buze de pamant iubire.”


Te-as fi omorat, biet frate…

Te-as fi facut nebun-

-Jongleur menit sa distreaze zei perfizi-.


Dar n-a fost sa fie asa…

Nu-mi esti frate, nu-ti sunt sora… nu ne stim,

Desi ne cautam reciproc.

Desi aveam credinta intoarcerii noastre la nod.


Tu-mi vei fi iubitul

Imaginativ si nebun- actor in fata zeilor perfizi.

-iar eu, plebeea ta incoronata…-.

Unui actor…