vineri, 31 mai 2013

Pielea mea a initiat o noua comunicare

             Singura.

             E racoare.

            Vad cum pielea mi se imbroboneaza si devine treptat translucida. Oja grena contrasteaza avangardist cu nuanta mainii- Ce observatie denaturata. Ce-mi pasa mie?! E noapte. Mi se pare ca aud telefonul vibrand pe birou. De ce as cobori din pat? -Niciun ecou de gand.

            Revin: ma sperie aspectul pielii mele. Poate ca ar trebui sa ma incalzesc. As putea sa trag o patura. Punctele astea dubioase trebuie sa aiba un algoritm. Se incranceneaza la orice stimul care nu le este pe plac si ma imbraca pe mine intr-o textura rugoasa.

            Ce incearca sa spuna de fapt? Ce-ti spune trupul meu atunci cand noi nu ne vorbim? Ce-ti spun eu?  Eu imi inghit cuvintele. Dar pielea mea a initiat o noua comunicare. Se autodesluseste: se desprinde de mine ca magnetizata de o alta forta si se infioara. E palida si translucida. Eu cred ca-i e dor de tine.



Niciun comentariu: