sâmbătă, 1 iunie 2013

Filo...sofia

Anul trecut m-am visat pe scarile Universitatii langa o piatra de marmura pe care scria FILOSOFIE. Citeam pe atunci Ilinca Bernea si-mi trezea o mare curiozitate gnosa si alchimia. Dar nu gandeam la filosofie ca la o viitoare alegere. Faceam meditatii pentru admiterea la Jurnalism. Citeam ziare, citeam cancan si editorial. Imi aruncam ochii asupra satirelor politice si visam sa-mi definesc odata cu anii propriul stil de a scrie. Cu toate acestea, in acel vis stiam ca sunt studenta la Filosofie. Purtam blugi verzi, tenisi, cercei de lut si codite de ata. Mai mult, am in minte imaginea penei de paun de pe spatele meu.

Dupa admitere am aflat ca o persoana draga a ales sa studieze Filosofia. Atunci mi-am amintit visul. Am vrut sa prind in maini viata, dar mi-a fugit printre degete. Voiam sa inteleg visul. L-am lasat balta... Era un drum prea  lung pana la un raspuns si mi-era prea teama sa-mi asum o alegere. Cu toate aceste, am tinut in mana un bilet de tren, mi-am numarat banii din portofel si am indesat in geanta doua tricouri. Mama si prietenii m-au convins sa nu plec.

Astazi am intrat din pura intamplare pe site-ul Facultatii de Filosofie in care studiaza acea persoana draga sufletului meu. Ce am aflat? Ca se afla in fruntea Anului I a Facultatii de Filosofie.

Sunt fericita. Mi-a fost dat sa cunosc oameni deosebiti. Si mi-a fost dst sa ma pot infrana atunci cand ratiunea nu mai era punctual meu forte.

Nu trece zi in care sa nu multumesc Cerului ca m-a inconjurat de Oameni si ca mi-a dat putere!

Seara buna!

Niciun comentariu: