joi, 22 aprilie 2010

am crezut ca am crescut

am crezut ca am crescut. ca m am facut una cu masca pe care de ceva timp o port.ce iluzii... ma simt descumpanita, copila anosta. n am acumulat nimic, doar am privit cu ochi critic totul dinafara. si nu mi am explicat insami nimic. am avut credinta in schimbarea mea, in ascensiune, in apropierea de ceva mult dorit. mi am insusit un dascal, i am dat ascultare si apoi mi am spus singura ca inteleg dogma lui. prostii!si uite cat de mica sunt. voocile prea ascutite imi fac rau.basii vibreaza prea tare, iar din mine se ramifica monstrii de spaima.
traversez amneze scurte. apoi revin la un sir anticipabil de evenimente. ceva ma impiedica sa mi acord un nume, sa ma asociez unui alt "ceva". nu sunt trista.nu sunt nici fericita. ma indepartez incetul de starea de "a fi". pentru momente scurte sunt " nu stiu"sau "lasa-ma. ma sperie oamenii care schimonosesc cuvantari alambicate in fata mea. ma sperie nefirescul lor.
in seara aceasta m a speriat un om printr o intrebare. n am stiut sa raspund. m a speriat felul in care mi urmarea fiecare gest. am crezut ca intru in pamant. pe toti zeii!!!pe Ra! in acel moment am traversat momentul amnezei. anamneza mi a daruit un raspuns.
ce masca perfida! rea! hilara! si sub ea ce se afla?! zbucium, regrete, liniste, acceptare. contrarii!nu ma mai simt bine n mine. sa dispar. sa ma transfigurez.
...sau poate am avut o zi proasta...
o alta zi pe care mi promit sa o razbun candva
cine sunt? ce stiu? cum sunt? de cine fug si spre ce....raspunde mi!
mi e groaza...
cafea.

3 comentarii:

Sedina spunea...

Te tragi din Dumnezeu si o sa ajungi tot la El! Nimic nu trebuie sa te sperie pentru ca, daca te asculti bine pe tine, o sa ai parte de ghidare spirituala si de liniste si de toata iubirea pe care oamenii inca nu stiu cum sa o ofere si o pastreaza latent in ei. Tu esti... si asta este cel mai important. Asa ca, daca vrei un sfat de la un muritor de rand, nu uita sa fii! Te imbratisez!
PS: Cafeaua nu e buna! Incearca ceai verde!Ș-p

Ana-Diana Bone spunea...

Iti multumesc pentru sustinere. mi am temperat putin excesul care a dat nastere acestei postari. Incerc "sa fiu". Iti multumesc din nou.

Sedina spunea...

Nu ai de ce sa-mi multumesti draga mea! Te astept oricand vrei tu cu o vorba buna pe buze! Te pup!