marți, 1 martie 2011

atunci ca si acum....





















am fost la un concert de una singura. nu s-a mai intamplat demult sa nu fiu inconjurata de amici-incropiti pentru astfel de evenimente, sa nu ma mai mint spunandu-mi ca nu sunt singura si neinteleasa, ci ii am pe acei "ei" care se schimba de la o seara la alta.
al 3-lea an la rand, acelasi concert, aceleasi melodii, aceiasi 3 interpreti: Vintila, Baniciu si Bodolan. Acum 2 ani l-am cunoscut pe C, am primit un trandafir alb de la M, i-am vorbit putin lui Mt. Anul trecut am fost singura, m-am ferit sa nu care cumva sa fiu vazuta. Anul acesta am sorbit dintr-o cafea neagra. Mereu am stat in acelasi loc- in stanga, langa vechiul pian.
...
cautam o stare atunci, ca si acum...



http://www.youtube.com/watch?v=mcDS5hajv_U

Un comentariu:

We'dBlog spunea...

Stari. Mereu altele. Mereu nu ne sunt pe plac sau ne sunt inoculate de factori externi. E bine sa fii singur sau sa fii singur cu cineva care vrea sa fie singur cu tine. Atunci suntem sinceri cu noi.