vineri, 7 februarie 2014

Ce îi face pe bărbaţi să se îndrăgostească?

Am întrebat bărbaţii pe care i-am întâlnit, fie şi tangenţial în viaţa mea, ce anume îi face să se îndrăgostească şi, zău, dacă reuşesc să corelez răspunsurile lor cu realitatea văzută prin ochii multora dintre femei. Bărbaţii nu sunt mereu nişte copii neînţeleşi ce îşi doresc jucării poleile în aur, nu sunt egoiştii pentru care fericirea este o farfurie caldă sub ochi, nişte şolduri de îmbrăţişat şi un umăr moale pe care să-şi plângă insuccesele. Sunt fini observatori care îţi analizeaze zâmbetul, care vor să te ştie interesată de munca lor şi sunt dispuşi la autoreflecţie mai mult decât ţi-ai putea tu imagina. Bărbaţii sunt şi ei dispuşi să simtă contrar superficialităţii ce ne împinge pe noi, femeile, să îi etichetăm drept nişte copii în trupuri de adulţi ce au responsabilitatea socială de a ne face nouă toate metehnele.

"Ce te face să te îndrăgosteşti?"- a rezonat în mintea lor ca un imperativ al rememorării unei iubiri, ca o analiză succintă a legii atracţiei sau ca un stăvilar pus între sentiment şi cuvânt.

"La început sunt atras de zâmbet, de privire. Apoi, îmi vin în minte toate nebuniile ei, prima întâlnire, prima clipă în care am resimţit tensiunea dintre noi, prima ceartă, primele acuze, primele pasiuni împărtăşite. Pasiunile ei devin involuntar şi ale mele, iar ea îşi însuşeşte din mine. Iubirea nostră nu mai este ceva poetic sau fizic, ci un adevărat fenomen ce ne alimentează cu fericire pe amândoi. Mă îndrăgostesc treptat, dar ajung să trăiesc cu pasiune şi dăruire fiecare clipă alături de fata căreia la început i-am îndrăgit doar zâmbetul."-Mihai

"Era un timp când ochii mă făceam să mă îndragostesc de o persoană. Acum doar sufletul, felul în care gandeşte, inteligenţa şi spiritul artistic. Să fie cineva în faţa ta, în tren, să vorbiţi câteva ore şi, înainte de a coborî să îţi dai seama că simţi ceva pentru ea. Că. poate, te-ai îndrăgostit. De felul ei de a râde, de lejeritatea cu care vorbeşte cu un străin, de felul spontan în care îţi dă replicile. Şi să te întrebi dacă aşa ceva este posibil. Şi dacă îţi va fi dat să mai trăieşti şi a doua oară în viaţă. Prin urmare, ştiu de ce anume mă îndrăgostesc abia după ce mi se întâmplă. Aşa că: Trăiesc!" -Smokie

"O persoană. Fără o persoană nu exită aşa ceva. Şi mă îndrăgostesc pentru că îmi lispeşte ceva, îmi lipseşte acel moment în care nu trăiesc doar pentru mine, ci îmi fac griji sau mă gândesc şi la altcineva. Practic, mă îndrăgostesc atunci când nu mai sunt egoist şi-mi spun că pot dedica din timpul meu, din 24 de ore pe zi, pot da minute sau chiar ore, cuiva care îmi oferă în schimbul timpului ceea ce ar trece drept bucurie şi fericire. Faza întâi e momeala, văd dacă îmi place, dacă, preţ de câteva secunde sau minute, mă pot concentra doar la acea persoană. Dacă da, atunci gata, merită mai mult, merit mai mult. "- Răzvan

"Mă îndrăgostesc de caracterul şi inteligenţa unei persoane, de reciprocitatea de care dă dovadă. Depinde de fiecare ce îşi doreşte. Eu m-aş îndrăgosti de o femeie căreia văd că îi pasă de ceea ce fac, care ştie să aprecieze lucrurile mărunte, lucruri care sunt atât de importante." -Alex

"Nu ştiu, habar nu am. Nu au fost două la fel. Aştept să fie ceva altfel la ea, ceva care să mă surprindă, nu ceva tandibil şi să pun degetul pe el, fireşte. O femeie diferită e pentru mine, în mod clar. Nu o corporatistă clasică, nici nonconformistă. Câte un pic din fiecare. Inclusiv, să fie un pic împraştiată, dar să înţeleagă care e treaba cu ea pe planeta asta. Şi să aibă idei nebune în cap!" -Marius

"E un feeling care, dacă te loveşte, te loveşte. Poţi să stai cu mâinile în sâni şi să apară de te miri unde. De cele mai multe ori nici nu îţi dai seama că te îndrăgosteşti treptat şi te trezeşti... îndrăgostit orbeşte. "-Lucian

"De când ar putea fi un singur lucru de care să te îndrăgosteşti? E mult mai mult decât un proces. Dar, pot răspunde aşa: Fragilitatea.Îmi place să ştiu că ea are nevoie de îndrumarea mea, de ocrotire."- Mihai

"Primul lucru de care mă îndrăgostesc este mireasma ei pentru că am o memorie olfactivă bună, ca mulţi oameni de altfel, iar apoi mă îndrăgostesc de eleganţa feminină, fiindcă e aşa tare să ai o atitudine de vulpe retro. Şi, ca să răspund subiectiv la întrebare, mă îndrăgostesc fiindcă am nevoie de asta, sensibilitatea mea atrage dragostea ca un magnet. Se pare că cu cât trăiesc mai mult dragostea, cu atât am nevoie de ea din ce în ce mai tare. Sunt o victimă, dar îmi place. Sunt un anxios căcăcios, dar e fain. Ai voie să faci chestii când eşti îndrăgostit." -Andrei


Bărbaţii aceştia trăiesc, au trup, oase şi creier. Par nişte fabulaţii ingenioase, dar sunt realitate. Mâine e posibil să te loveşti pe stradă de unul dintre ei.

http://www.wallsave.com/wallpapers/1920x1200/men-in-black/624540/men-in-black-one-last-kiss-happy-love-military-photography-624540.jpg

Niciun comentariu: