sâmbătă, 1 februarie 2014

Prostia nu se confundă cu fineţea oricât de mult ar da din pleoape

În bula de Rai a etaloanelor de frumuseţe, rimelul ia locul culturii generale, iar pantofii stileto, prestanţei. Şi cum politica nu se face fără push-up, partizanul femeilor de pe sticlă este brandul cu nume de consoartă de fotbalist. Nu încerc să schiţez portretul-robot al succesului îmbrăcat în fustă, ci prezint, doar, ce îmi stă sub ochi orice suport media aş avea în faţă.

Sunt buimacă. Mi se întâmplă să confund specificul emisiunilor. În spatele prezidiului văd ce-am văzut cu-o seară în urmă la Capatos şi, probabil, ce aş fi putut vedea (cât permite incadratura restrânsă focalizată pe... anumite organe) pe alte posturi cu te miri ce alt caracter.

Şi rămân în colţişorul meu de cameră şi îmi spun că totu-i apă şi pământ. Eh, oricum, pentru cei ca mine, prostia nu se confundă cu fineţea oricât de mult ar da din pleoape. De dat din alte mădulare nici că este cazul...

Niciun comentariu: