joi, 27 martie 2014

Bizar

Am pasiuni bizare şi îndeletniciri absurde. Spăl merele de două ori înainte de a le mânca şi nu suport urzicile şi bananele. Bananele au gust de Fervex, iar urzicile de mască de păr. Culoarea ochilor este condiţie pentru a-mi fi prieten, iar modelul demodat al curelei de la pantaloni un impediment în a mă săruta vreodată. Sunt o fixistă nebună ce se joacă de-a îmblânzitorul citadin de fiare. Isc războaie interioare şi domolesc potopuri. Tălmăcesc dorinţe şi inventez imperative. Iar imperativele mele devin cât ai zice "Diana" realitate.

În clasa a 12a am injectat un pui de la Mege Image cu cerneală şi am extras cuvinte de sub a dânsului târtiţă. Mirosea de se perpelea toată instituţia catolică, dar m-am făcut cu un zece. Meritat şi dat! La facultate, primul meu reportaj a fost despre spitalul de nebuni. Dezvoltasem o pasiune pentru bancurile cu bebeluşi. Iubeam şi iubesc filmele cu nebuni şi, zău!, îl înţeleg pe Van Gogh. Absurdul mă hrăneşte când plictisul mă usucă. Şi tare mi-e dor să mi-l mai fac prieten pe Poe din adolescenţă cănd eram determinată să traversez lumea sub rolul unei excentrice fără noimă îmbătată cu vise prefabricate de beletristică. Ancheta mea de la facultate va fi despre repatrierea morţilor. Am în plan vreo 2 stand-up-uri la pompe funebre, unul la Consulat şi unul la IML. Ce-i drept, mi-a scos-o viaţa în cale pe Raluca, aşa că am noroc de-o îngerească prietenă care empatizează cu nebunia mea. Licenţa mi-o doresc în teveu, cu reportaj, reportaj despre vampirismul patologic şi antropogie mioritică.

Bizarul mă alimentează cu idei şi ideile se transformă în fapte. Jonglez cu mintea ta, promit! Dar, lasă-mă să o îmblânzesc mai întâi pe a mea. Te pup! Pa-pa!

Niciun comentariu: